Trešdiena, 12. decembris
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm
 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing
Atrasti 124 termini


  1. EN marketing
    LV mārketings; tirgvedība; tirgzinība
    DE Marketing
    FR commercialisation
    © Download IATE, European Union, 2018

  2. EN marketing
    LV mārketings; tirgvedība; tirgzinība
    DE Marketing
    FR commercialisation
    © Download IATE, European Union, 2018

  3. EN marketing
    LV tirgdarbība
    DE Vermarktung
    FR commercialisation
    EuroVoc tēzaurs v4.4 © Eiropas Savienība, 2012, http://eurovoc.europa.eu

  4. EN theory of marketing
    LV tirgzinības teorija
    DE Marketing
    FR mercatique
    EuroVoc tēzaurs v4.4 © Eiropas Savienība, 2012, http://eurovoc.europa.eu

  5. EN marketing
    LV tirgzinība; komerczinības; mārketings (nevēl.)
    RU маркетинг
    DE Marketing
    FR marchéage; marketing
    Definīcija: Mācība, zinātne par tirgvedību.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  6. EN marketing
    LV tirgzinība; komerczinības; mārketings (nevēl.)
    RU маркетинг
    DE Marketing
    FR marchéage; marketing
    Definīcija: Mācība, zinātne par tirgvedību.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  7. EN marketing
    LV tirgzinība; komerczinības; mārketings (nevēl.)
    RU маркетинг
    DE Marketing
    FR marchéage; marketing
    Definīcija: Mācība, zinātne par tirgvedību.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  8. EN marketing
    LV tirgvedība; mārketings (nevēl.)
    RU маркетинг
    DE Marketing
    FR marchéage; marketing
    Definīcija: Darbība tirgū, lai radītu elastīgu, daudzveidīgu, pastāvīgi piemēroties spējīgu, pašregulējošu sistēmu, lai pilnīgotu pārdošanu un labāk apmierinātu individuālās un sabiedriskās vajadzības. Δ nodarbojas ar ideju radīšanu, preču ražošanas un pakalpojumu veikšanas plānošanu, projektēšanu, cenu veidošanu, kā arī ar jautājumiem, kas saistīti ar preču nokļūšanu pie patērētājiem un sadali. Δ darbības jomā ietilpst arī piedāvājuma un pieprasījuma pētīšana, sortimenta un cenu veidošana, reklāmas u. c. jautājumi. Δ nodrošina ciešu saikni starp ražošanu un tirgu. Izšķirīgs Δ panākumu priekšnosacījums ir pietiekami plaša informētība un iespēja esošo informāciju izmantot, analizējot un prognozējot tirdzniecības apstākļus un situācijas gan iekšējā, gan ārējā tirgū. Δ var būt ļoti dažāda: diferencētā tirgvedība, nediferencētā tirgvedība, individuālā tirgvedīva, starptautiskā tirgvedība, mērķtirgvedība, koncentrētā tirgvedība, izveduma tirgvedība, jaunas preces tirgvedība, veicinošā tirgvedība, neveicinošā tirgvedība, konversijas tirgvedība u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  9. EN marketing
    LV tirgvedība; mārketings (nevēl.)
    RU маркетинг
    DE Marketing
    FR marchéage; marketing
    Definīcija: Darbība tirgū, lai radītu elastīgu, daudzveidīgu, pastāvīgi piemēroties spējīgu, pašregulējošu sistēmu, lai pilnīgotu pārdošanu un labāk apmierinātu individuālās un sabiedriskās vajadzības. Δ nodarbojas ar ideju radīšanu, preču ražošanas un pakalpojumu veikšanas plānošanu, projektēšanu, cenu veidošanu, kā arī ar jautājumiem, kas saistīti ar preču nokļūšanu pie patērētājiem un sadali. Δ darbības jomā ietilpst arī piedāvājuma un pieprasījuma pētīšana, sortimenta un cenu veidošana, reklāmas u. c. jautājumi. Δ nodrošina ciešu saikni starp ražošanu un tirgu. Izšķirīgs Δ panākumu priekšnosacījums ir pietiekami plaša informētība un iespēja esošo informāciju izmantot, analizējot un prognozējot tirdzniecības apstākļus un situācijas gan iekšējā, gan ārējā tirgū. Δ var būt ļoti dažāda: diferencētā tirgvedība, nediferencētā tirgvedība, individuālā tirgvedīva, starptautiskā tirgvedība, mērķtirgvedība, koncentrētā tirgvedība, izveduma tirgvedība, jaunas preces tirgvedība, veicinošā tirgvedība, neveicinošā tirgvedība, konversijas tirgvedība u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  10. EN marketing
    LV tirgvedība; mārketings (nevēl.)
    RU маркетинг
    DE Marketing
    FR marchéage; marketing
    Definīcija: Darbība tirgū, lai radītu elastīgu, daudzveidīgu, pastāvīgi piemēroties spējīgu, pašregulējošu sistēmu, lai pilnīgotu pārdošanu un labāk apmierinātu individuālās un sabiedriskās vajadzības. Δ nodarbojas ar ideju radīšanu, preču ražošanas un pakalpojumu veikšanas plānošanu, projektēšanu, cenu veidošanu, kā arī ar jautājumiem, kas saistīti ar preču nokļūšanu pie patērētājiem un sadali. Δ darbības jomā ietilpst arī piedāvājuma un pieprasījuma pētīšana, sortimenta un cenu veidošana, reklāmas u. c. jautājumi. Δ nodrošina ciešu saikni starp ražošanu un tirgu. Izšķirīgs Δ panākumu priekšnosacījums ir pietiekami plaša informētība un iespēja esošo informāciju izmantot, analizējot un prognozējot tirdzniecības apstākļus un situācijas gan iekšējā, gan ārējā tirgū. Δ var būt ļoti dažāda: diferencētā tirgvedība, nediferencētā tirgvedība, individuālā tirgvedīva, starptautiskā tirgvedība, mērķtirgvedība, koncentrētā tirgvedība, izveduma tirgvedība, jaunas preces tirgvedība, veicinošā tirgvedība, neveicinošā tirgvedība, konversijas tirgvedība u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  11. EN marketing
    LV tirgzinība; tirgvedība
    Angļu-latviešu muitas terminu vārdnīca — R., Jāņa sēta, 1997.

  12. EN marketing
    LV tirgošanās; (preču) noiets
    Angļu-latviešu muitas terminu vārdnīca — R., Jāņa sēta, 1997.

  13. EN sale[s]; marketing; realization
    LV realizācija
    RU реализация
    DE Realisierung; Verkauf
    Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995

  14. EN marketing
    LV tirgzinība; tirgvedība
    RU маркетинг
    DE Marketing; Absatzpolitik
    Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995

  15. EN marketing
    LV tirgzinība; tirgvedība
    RU маркетинг
    DE Marketing; Absatzpolitik
    Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995